Wilt u een kantoor huren? Zie hier meer over de totale kosten voor de huur van een kantoor en zie ook de prijzen voor huur in Antwerpen, Brussel, Namen en Luik.

Deze categorie omvat de onkosten die te maken hebben met het huren van een kantoor.

De huur zelf is de belangrijkste en grootste kostenpost en daarom makkelijk te identificeren. De kosten van huur van een kantoor immo zijn typisch ongeveer 55% van de totale kosten voor een kantoor.

Hier is het belangrijk te onthouden dat een bedrijfsruimte niet alleen het kantoor is, maar vaak ook een entree/receptie, vergaderlokalen, keuken, opslagruimte etc. Huur van deze oppervlaktes moeten uiteraard ook meegerekend worden, en zijn bovenop de kosten van huur van de kantoorruimte zelf.

Bij de huurkosten komen er meerdere belastingen en diverse heffingen, voor bijvoorbeeld voor afvalverwijdering. Deze kosten kunnen tot 5% van de totale kosten uitmaken voor het houden van kantoorruimte.

Als alle kosten uiteindelijk worden meegerekend, dan moeten ook parkeerkosten erbij worden genomen, of dit nu deel uitmaakt van de voorwaarden van het huurcontract of dat het apart wordt betaald.

15-100m2 service kantoor

In vergelijking met traditionele kantoorruimte, zijn er grote voordelen van een dienstverlener:

  • Ingerichte kantoren vanaf 15 m2
  • Huurperiode van 3 maanden
  • Toegang tot de vergaderzalen

Kantoren te huur, verhuur van kantoor, kantoorruimte. Vind hier alle informatie voor u als toekomstige huurder of verhuurder van een kantoor.