Wilt u een kantoor huren? Zie hier meer over de totale kosten voor de huur van een kantoor en zie ook de prijzen voor huur in Antwerpen, Brussel, Namen en Luik.

Deze categorie omvat een aantal zeer verschillende uitgaven, maar hebben allemaal te maken met het verbeteren van het gehuurde immo. De omvang van deze kosten zijn afhankelijk van de behoeften van de huurder en eisen wat betreft bijv. de kwaliteit van de gebruikte materialen en meubilair. Daarom zijn niet alle onderstaande elementen relevant voor een ieder.

De kosten van installaties en interieur kunnen bijvoorbeeld omvatten:

  • Indeling kantoor (scheidingswanden e.d.)
  • Toegangscontrole
  • Aanleg kabels
  • Stroom- en lichtvoorzieningen
  • Aanleg vloer/vloerbedekking
  • Airconditioning en verwarming
  • Keuken
  • Toiletten
  • Naamsaanduidingen/borden
  • Kantoortafels en -stoelen
  • Algemeen interieur
  • Boekenplanken en documentenopslag
  • Gordijnen/lamellen/zonnewering
  • Diverse electrische apparatuur

15-100m2 service kantoor

In vergelijking met traditionele kantoorruimte, zijn er grote voordelen van een dienstverlener:

  • Ingerichte kantoren vanaf 15 m2
  • Huurperiode van 3 maanden
  • Toegang tot de vergaderzalen

Kantoren te huur, verhuur van kantoor, kantoorruimte. Vind hier alle informatie voor u als toekomstige huurder of verhuurder van een kantoor.